Rościszewo, dnia 16.05.2021r.
RRGKB.271.1.5.2021
Zaproszenie do składania ofert
 
Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej 130 000 zł, na:
„Zakup systemu pomiaru jakości powietrza w oparciu o czujniki laserowe wraz z wizualizacją dodatkową na zewnętrznym ekranie LED”
 
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Zakup systemu pomiaru jakości powietrza w oparciu o czujniki laserowe wraz z wizualizacją dodatkową na zewnętrznym ekranie LED”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do zapytania
W cenie oferty jako oddzielną pozycję należy podać koszty abonamentu dla poszczególnych urządzeń.
 
CPV: 38.34.40.00-8
 
II. Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym
  • Termin wykonania zamówienia do 01.09.2021 r.  
  • Termin płatności 14 dni
 
III. Przygotowanie oferty
Ofertę należy:
  1. złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty do dnia 30.07.2021 r. do godz. 10:00
    1. osobiście,
    2. listem na adres: Urzędu Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo,
    3. e-mailem na adres marek.ugr@wp.pl
  2. w przypadku oferty składanej osobiście lub listownie, ofertę należy złożyć w kopercie zaadresowanej na Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo i opatrzonej napisem:
oferta na: „Zakup systemu pomiaru jakości powietrza w oparciu o czujniki laserowe wraz z wizualizacją dodatkową na zewnętrznym ekranie LED”
  1. w przypadku oferty składanej za pomocą poczty elektronicznej w tytule wiadomości należy wpisać:
oferta na: „Zakup systemu pomiaru jakości powietrza w oparciu o czujniki laserowe wraz z wizualizacją dodatkową na zewnętrznym ekranie LED”
  1. do oferty należy dołączyć:
  • Formularz ofertowy
  • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oraz o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • dokument potwierdzający że proponowany sensor pomiarowy ma możliwość kalibracji do wskazań stacji pomiarowych Państwowego Monitoringu Środowiska w warunkach zapewniających szeroki zakres stężeń
  • Dokumenty wizualizujące proponowane urządzenia (zdjęcia, foldery, itp.)
  1. Ocena ofert:
  • Cena sprzętu (sensor, wyświetlacz, pyłomierze przenośne) – 50%
  • Miesięczny abonament – 50%
IV. Kontakt z wykonawcą
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Marek Chyliński – (24)2764076 wew. 35 e-mail marek.ugr@wp.pl
Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
  • Data udostępnienia w BIP: 2021-09-26 00:00:00
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
  • Data ostatniej aktualizacji: 2021-09-26 18:12:52
  • Liczba odsłon: 474
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1967715]

przewiń do góry