Rościszewo, dnia 12.02.2021r.
 
RRGKB.271.1.1.2021
 
 
Odpowie na zapytania oraz zmiana treści  zaproszenie do składania ofert
 
Dotyczy: zapytania ofertowego na: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Rościszewo oraz jej jednostek organizacyjnych”
 
 
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA 
 
  1. PYTANIE:

Przesunięcie terminu składania ofert do dnia 22.02.2021 r.;

ODPOWIEDŹ:

Termin składania ofert zostanie przesunięty do 22.02.2021r.

  1. PYTANIE:

Udzielenie informacji, jakiego okresu dotyczy szacunkowa wartość zamówienia publicznego, która nie może przekroczyć 130 000,00 zł;

Szacunkowa wartość zamówienia publicznego, czyli kwoty 130 000,00 zł nie może przekroczyć okresu trwania umowy, tj. 5 lat

  1. PYTANIE:

Informację, czy Zamawiający zawrze umowę ramową na wzorze przedstawionym przez Bank, do której załącznikiem będzie wzorzec umowy załączony do zapytania ofertowego? Umowa ramowa zostanie przygotowana w sposób niepowodujący zachwianie uczciwej konkurencji, a jedynie będzie regulowała:

  1. warunki otwierania, prowadzenia i zamykania rachunków (w złotych lub w walutach wymienialnych);

  2. zakres i zasady dysponowania środkami zgromadzonymi na rachunkach;

  3. zasady wydawania przez Bank kart do rachunków i dokonywania operacji przy ich użyciu;

  4. zasady świadczenia przez Bank usług bankowości elektronicznej;

  5. zasady wydawania i funkcjonowania innych instrumentów płatniczych;

  6. zasady świadczenia przez Bank pozostałych usług w ramach prowadzonego rachunku.

    ODPOWIEDŹ:

Gmina wyraża zgodę na zawarcie umowy na wzorze przedstawionym przez Bank, ale zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian oraz uwag do umowy

  1. PYTANIE:

Informację, w jakiej formie Zamawiający będzie składał w Banku polecenia przelewów zleceń stałych, wypłat świadczeń rodzinnych (za jedną sztukę), o których mowa w formularzu cenowym dział II operacje na rachunku pkt 11, tzn. w formie papierowej, listy wypłat gotówkowych czy w formie elektronicznej?

  ODPOWIEDŹ:

Polecenia przelewów zleceń stałych, wypłat świadczeń rodzinnych będziemy przekazywać  w formie list wypłat gotówkowych w wersji papierowej oraz przelewów w formie elektronicznej.

  1. PYTANIE:

Informację, w jakim terminie Zamawiający przewiduje uruchomienie linii kredytowej? czy Zamawiający będzie korzystał z linii kredytowej w trybie ciągłym przez okres przedmiotu zamówienia?

ODPOWIEDŹ:

Z linii kredytowej Gmina nie będzie korzystała w sposób ciągły. Jej uruchomienie będzie uzależnione od potrzeb w danym roku

  1. PYTANIE:

Odstąpienie przez Zamawiającego od uwzględniania w łącznej cenie przedmiotu zamówienia kosztu wpłat gotówkowych dokonywanych na rachunek w placówce przez osobę trzecią, o którym mowa w formularzu cenowym w dziale II pkt 5. Bank swoją prośbę uzasadnia tym, że przedmiotowe wpłaty nie stanowią kosztu Zamawiającego.

ODPOWIEDŹ:

Gmina przychyla się do odstąpienia od uwzględnienia w łącznej cenie przedmiotu zamówienia kosztu wpłat gotówkowych dokonanych na rachunek w placówce przez osoby trzecie. Gmina zwraca się z prośbą o obniżenie prowizji za wpłaty gotówkowe na rachunki Gminy płatne przez osoby trzecie.

 

 

ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

 

 

Zamawiający zmienia w treści zapytania ofertowego pkt III podpunkt a) w sposób następujący:

 

W zapytaniu jest:

„złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem na adres poniżej, faksem na nr (24)2764201 lub e-mailem na adres ugrosciszewo@interia.pl) na Formularzu Oferty w siedzibie Urzędu Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo do dnia 15.03.2021 r. do godz. 9:00”

 

Zmienia się na:

„złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem na adres poniżej, faksem na nr (24)2764201 lub e-mailem na adres ugrosciszewo@interia.pl) na Formularzu Oferty w siedzibie Urzędu Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo do dnia 22.02.2021 r. do godz. 9:00 „

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1967558]

przewiń do góry