Załącznik Nr 3 do Regulaminu

 

Rościszewo, dnia 09.06.2020 r.

 

RRGKB.271.1.3.2020

 

Zaproszenie do składania ofert

 

Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Rościszewo o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro netto, na:

 

„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”

I. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Rościszewo, tj. folii rolniczej czarnej, folii rolniczej białej, siatki, sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu Big Bag.

Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

 

Zakres rzeczowy obejmuje:

1)      ważenie odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń;

2)       załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów;

3)      transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów;

4)       rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.

 

Warunki wykonania robót:

Wykonawca zobowiązany jest:

1)      Spisać z każdym rolnikiem dostarczającym odpady protokół odbioru odpadów: z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:

a.       imię i nazwisko właściciela posesji/użytkownika, który dostarcza odpady;

b.    adres, z którego pochodzą dostarczone odpady: z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag;

c.       datę odbioru;

d.       wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:

-        folie rolnicze czarne,

-        folie rolnicze białe,

-        siatkę do owijania balotów,

-        sznurek do owijania balotów,

-        opakowania po nawozach,

-        opakowania typu Big-Bag.

e.       Podpis właściciela/użytkownika;

f.        Podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,

g.       Pieczęć firmową wykonawcy.

2)    Prowadzić ilościową i jakościową ewidencję odpadów określoną art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2S kwietnia 2019r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019r., poz. 819).

3)    Do wykonywania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa; do przekazania zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzającym właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu:

a.     oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu oraz zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających recykling lub zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających inne niż recykling procesy odzysku.

4)  Wykonanie co najmniej 10-15 zdjęć podczas realizacji prac na różnym etapie (czytelnych, dobrej jakości, i kolorowych).

5)     Po wykonaniu zadania do przedłożenia Zamawiającemu sprawozdania zawierającego: adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze czarne, folie rolnicze białe, siatki do owijania balotów, sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i opakowania typu Big-Bag.

6)   Po wykonaniu zadania do złożenia oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów, w szczególności ustawy Prawo ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach

7)  Wygenerowanie z systemu BDO kopii kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia wraz z ich zbiorczym zestawieniem;

8)     Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od rolników, którzy dostarczają odpady.

9)    Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.

10)  Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zapytaniem ofertowym.

11)  W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania Zamawiającemu.

 

Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi na podstawie zgłoszeń rolników:

-        folia rolnicza czarna 39,790 Mg

-        folia rolnicza biała 38,295 Mg

-        siatki do owijania balotów 8,543 Mg

-        sznurka do owijania balotów 7,471 Mg

-        opakowań po nawozach 13,343 Mg

-        opakowań typu Big Bag 12,765 Mg

 

UWAGA! Podana ilość w/w wyrobów objętych przedmiotem zamówienia określona została na podstawie danych przekazanych przez właścicieli nieruchomości składających wnioski, stanowiących jednocześnie inwentaryzację w/w wyrobów.

Wszelkie rozbieżności w ilości odbieranych odpadów Wykonawca jest zobowiązany uzgadniać z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia.

W przypadku przekroczenia limitu pomocy de minimis, w tym wyczerpania limitu krajowego pomocy de minimis przedmiot zamówienia może ulec zmianie w zależności od możliwości rozdysponowania środków w uwzględnieniu ograniczeń wynikających z pomocy de minimis.

Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym harmonogramu odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z wytypowanych miejsc na terenie gminy Rościszewo (min.1 miejsce).

 

CPV: 90533000-2  Usługi gospodarki odpadami

90512000-9  Usługi transportu odpadów

90500000-2 Usługi związane z odpadami

90514000-3 Usługi recyklingu odpadów

 

II. Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym

Termin wykonania zamówienia – do dnia 30 września 2020 r.

Termin związania ofertą – 30 dni.

 

III. Przygotowanie oferty

Ofertę należy:

a)       złożyć w formie pisemnej (osobiście lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo), lub faksem na nr (24) 2764201 lub e-mailem na adres ugrosciszewo@interia.pl) na Formularzu Oferty do dnia 16.06.2020 r. do godz. 10:00

b)      w przypadku składania oferty mailem w tytule wiadomości należy wpisać:

 „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”

c)       w przypadku oferty składanej osobiście, ofertę złożyć w kopercie zaadresowanej na Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo i opatrzonej napisem:

 

 

„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”

d)      do oferty należy dołączyć:

-        formularz ofertowy

-        Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oraz o braku podstaw do wykluczenia

-        Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

IV. Kontakt z wykonawcą

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

Marek Chyliński – (24)2764011 wew. 35 e-mail marek.ugr@wp.pl


Do pobrania:

  1.  Formularz oferty
  2. Oświadczenie
  3. Wzór umowy

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Chyliński
  • Data udostępnienia w BIP: 2021-09-26 00:00:00
  • Informacja zaktualizowana przez: Marek Chyliński
  • Data ostatniej aktualizacji: 2021-09-26 18:15:30
  • Liczba odsłon: 270
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1967450]

przewiń do góry